Kategorie

playlista

czwartek, 9 czerwca 2016

Dzień Ojca czyli 8 pomysłów na prezent

W związku ze zbliżającym się Dniem Ojca postanowiłam umieścić post o oryginalnych i niebanalnych pomysłach na prezent z okazji tego święta. Można je zrobić samemu lub też jeśli nie macie do takich rzeczy cierpliwości zamówić u mnie. Serdecznie zapraszam do obejrzenia tego wpisu. Jeśli coś przypadkiem wpadnie Ci w oko pisz do mnie a ja postaram się Ci pomóc.

1.Kubek do porannej kawy

2. Kartka z życzeniami

3.. Jeśli Twój tata ciągle o czymś zapomina to wspaniały prezent dla niego

4. Oryginalny wazon na kwiatki z podziękowaniami
5. Obrazek dla prawdziwego Pana Domu. 

6. Kolejnym fajnym pomysłem jest kreatywna sesja zdjęciowa 

7. Koszyk wypełniony słodkościami w butelkach zadowoli każdego ojca8.A na koniec pomysł na to jak zakapować nasze prezenty 

A jakie Wy macie pomysły na prezenty ? Dajcie znać w komentarzach a może zrobię post tylko z waszymi pomysłami. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz